PPT PreProTeam

Kezdd ott, ahol vagy!

Szervezetfejlesztés

jeghegy.jpg

"fecseg a felszín, hallgat a mély"

(Edgar Schein)

Nevelőtestületek közösségfejlesztése, csapatépítés, team munka, együttműködés, bizalomépítés

Közösségek vezetőinek képzése

Kommunikációs tréning

Konfliktuskezelés

Burn out megelőzése


Tanfolyamok, képzések

Inkluzív nevelés - Tevékenységközpontú pedagógia 30 órás képzésünket ajánljuk:

Integráló és befogadó iskolák pedagógusainak

Általános iskolai tanítóknak, tanároknak

Különböző középiskolákban, szakiskolákban tanító pedagógusoknak, szakoktatóknak ajánljuk

A képzés célja:

  • Attitűdváltás, tolerancia a gyermekek és egymás mássága iránt, különös tekintettel a sajátos nevelési igényű gyermekekre
  • A pedagógus mesterségbeli tudásának fejlesztése saját élményen keresztül
  • Egyes tevékenységközpontú pedagógiák megismerése, alkalmazásának feltételei
  • Szemléletváltás
  • Érdeklődés felkeltése a még nem ismert tanulásszervezési módok iránt


Inkluzív nevelés - Előítélet mentes attitűd, tolerancia 30 órás érzékenyítő programunkat ajánljuk:

Integráló és befogadó iskolák pedagógusainak

Általános iskolai tanítóknak, tanároknak

Különböző középiskolákban, szakiskolákban tanító pedagógusoknak, szakoktatóknak ajánljuk

A pedagógusok személyiségükkel dolgoznak. A nevelő-oktató feladaton túl segítőfeladatot is végeznek.

  • Fontos, hogy tisztában legyenek érzéseikkel, tudatosan irányítsák figyelmüket, szándékukat előítéletes viszonyulások mechanizmusának gyengítésére.
  • Fontos, hogy szert tegyenek olyan ismeretekre, készségekre, módszerekre, melyekkel képesek előítéletes, intoleráns helyzeteket kezelni.
  • Fontos, hogy nyitottan, türelemmel, toleranciával, megértéssel, empátiával közelítsenek a sajátos nevelési igényű tanulókhoz, szülőkhöz, kollégákhoz, embertársaikhoz.


"Egyenlő bánásmód az oktatásban" - pedagógusoknak 30 órás képzésünk célja

A pedagógiai módszertani kultúra bővítése, szemléletváltás, érzékenyebbé válni a másság elfogadására.

Az elméleti ismeretek a következő területeket érintik: személyiség pszichológiai működésnek területei, sztereotípiák, a hatalom szerkezete, a hatalom kultúrái, segítő kommunikáció, stratégiák.

Az elmélet feldolgozása minden esetben sajátélményű gyakorlaton alapul, kapcsolódik, melyet mindig vagy kooperatív kiscsoportos vagy interaktív nagycsoportos feldolgozás követ. A tréneri összegzések segítik a fogalmak, folyamatok pontosítását, tisztázását.


"Egyenlő bánásmód az oktatásban” - fenntartóknak képzésünk célja, hogy a fenntartók képesek legyenek elkötelezetten, aktívan támogatni a diszkrimináció mentes, befogadó oktatást.

___________________________________________________________

Csibetanya - Szenzoros tréning a "biztos kezdésért"

teamwork-szinesceruak.jpg

Miért van szükség iskola előtti fejlesztésre? Mert a 6 éves gyermekek 33 %-a nem iskolakészült (kutatásokkal igazolt).

„Csibetanyánkon" szenzoros integrációs terápiával alapozzuk meg illetve fejlesztjük azokat a készségeket és képességeket, melyek feltételei a biztos iskolakezdésnek.

  • Nagymozgások, téri és síkbeli tájékozódó képesség, biztos egyensúlyérzék, és a finomabb kézmozgások
  • A látott és hallott információk pontos felfogása (különbségek, hasonlóságok észrevétele), és összekapcsolásának képessége
  • A rövid- és hosszú távú, hallási és látás utániemlékezet a sorrendiség betartásával
  • Megfelelő szintű szókincs, illetve szóbeli kifejezőképesség
  • A 15-20 percig tartó szándékos figyelem
  • Az alapvető gondolkodási formák (ok-okozati összefüggések meglátása, analógiák felismerése, analízis-szintézis képessége) területén
  • Számfogalom 5-ös körben, mennyiségi relációk felismerése és alkotása 

A megváltozott, felgyorsult életmód miatt ma könnyen elvonja az időnket és figyelmünket a televízió, számítógép, a kisgyerekeink pedig még inkább ott ragadnak a képernyő előtt, ami túlzottan passzív tevékenység számukra.

Gyermekeink sem fejlődnek minden téren azonos ütemben, nem minden tevékenységet szeretnek és gyakorolnak egyformán, így előfordulhat, hogy egy-egy képességük kibontakoztatásához több gyakorlásra, speciális módszerekre van szükség. Ehhez nyújt segítséget szenzoros terápiánk.

Iskoláskorban feladatunk a tanulási nehézség felismerése, és diagnosztizálás utáni korrekciója. Az iskolai tanulók fejlesztésében a fenti részképességek (látási-, hallási észlelés, differenciálás, emlékezet, figyelem, térbeli, síkbeli, időbeli tájékozódás), valamint az olvasás-szövegértés, a helyesírási-, matematikai készség, gondolkodási képességek fejlesztése folyik, illetve súlyosabb esetekben a diszlexia-, diszgráfia-, diszkalkulia redukációja, terápiás kezelése.


___________________________________________________________

  Tanácsadás


A tanácsadás célja, hogy a mindennapi életvezetésben, döntési helyzetben, aktuálisan jelentkező, esetenként kilátástalannak tűnő nehézségekben, elakadásokban segítsen megoldást találni a hozzánk forduló páciensnek, aki lehet szülő, nagyobb gyermek, vagy akár család.


Weblap látogatottság számláló:

Mai: 6
Tegnapi: 1
Heti: 6
Havi: 9
Össz.: 9 927

Látogatottság növelés
Oldal: Képzések
PPT PreProTeam - © 2008 - 2025 - preproteam.hupont.hu

A HuPont.hu ingyen adja a tárhelyet, és minden szolgáltatása a jövőben is ingyen ...

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »