Szervezetfejlesztés
"fecseg a felszín, hallgat a mély"
(Edgar Schein)
Nevelőtestületek közösségfejlesztése, csapatépítés, team munka, együttműködés, bizalomépítés
Közösségek vezetőinek képzése
Kommunikációs tréning
Konfliktuskezelés
Burn out megelőzése
Tanfolyamok, képzések
Inkluzív nevelés - Tevékenységközpontú pedagógia 30 órás képzésünket ajánljuk:
Integráló és befogadó iskolák pedagógusainak
Általános iskolai tanítóknak, tanároknak
Különböző középiskolákban, szakiskolákban tanító pedagógusoknak, szakoktatóknak ajánljuk
A képzés célja:
Inkluzív nevelés - Előítélet mentes attitűd, tolerancia 30 órás érzékenyítő programunkat ajánljuk:
Integráló és befogadó iskolák pedagógusainak
Általános iskolai tanítóknak, tanároknak
Különböző középiskolákban, szakiskolákban tanító pedagógusoknak, szakoktatóknak ajánljuk
A pedagógusok személyiségükkel dolgoznak. A nevelő-oktató feladaton túl segítőfeladatot is végeznek.
A pedagógiai módszertani kultúra bővítése, szemléletváltás, érzékenyebbé válni a másság elfogadására.
Az elméleti ismeretek a következő területeket érintik: személyiség pszichológiai működésnek területei, sztereotípiák, a hatalom szerkezete, a hatalom kultúrái, segítő kommunikáció, stratégiák.
Az elmélet feldolgozása minden esetben sajátélményű gyakorlaton alapul, kapcsolódik, melyet mindig vagy kooperatív kiscsoportos vagy interaktív nagycsoportos feldolgozás követ. A tréneri összegzések segítik a fogalmak, folyamatok pontosítását, tisztázását.
"Egyenlő bánásmód az oktatásban” - fenntartóknak képzésünk célja, hogy a fenntartók képesek legyenek elkötelezetten, aktívan támogatni a diszkrimináció mentes, befogadó oktatást.
___________________________________________________________
Csibetanya - Szenzoros tréning a "biztos kezdésért"
Miért van szükség iskola előtti fejlesztésre? Mert a 6 éves gyermekek 33 %-a nem iskolakészült (kutatásokkal igazolt).
„Csibetanyánkon" szenzoros integrációs terápiával alapozzuk meg illetve fejlesztjük azokat a készségeket és képességeket, melyek feltételei a biztos iskolakezdésnek.
A megváltozott, felgyorsult életmód miatt ma könnyen elvonja az időnket és figyelmünket a televízió, számítógép, a kisgyerekeink pedig még inkább ott ragadnak a képernyő előtt, ami túlzottan passzív tevékenység számukra.
Gyermekeink sem fejlődnek minden téren azonos ütemben, nem minden tevékenységet szeretnek és gyakorolnak egyformán, így előfordulhat, hogy egy-egy képességük kibontakoztatásához több gyakorlásra, speciális módszerekre van szükség. Ehhez nyújt segítséget szenzoros terápiánk.
Iskoláskorban feladatunk a tanulási nehézség felismerése, és diagnosztizálás utáni korrekciója. Az iskolai tanulók fejlesztésében a fenti részképességek (látási-, hallási észlelés, differenciálás, emlékezet, figyelem, térbeli, síkbeli, időbeli tájékozódás), valamint az olvasás-szövegértés, a helyesírási-, matematikai készség, gondolkodási képességek fejlesztése folyik, illetve súlyosabb esetekben a diszlexia-, diszgráfia-, diszkalkulia redukációja, terápiás kezelése.
___________________________________________________________
Tanácsadás